<?php
/**
* Damage in game
*
* @author xynd3r
* @version v1
*/
class Fight
{
function __construct()
{
}
public function getDamage ($id, $type)
{
if (empty($id) and empty($type)) return 0;
else
{
$damage = 0;
$damage += $this -> $type($id);
return abs(intval($damage));
}
}
private function boot ($id)
{
$damage = 15; // Дефолтный урон
return $damage;
}
private function hand ($id)
{
$damage = 10; // Дефолтный урон
return $damage;
}
private function head ($id)
{
$damage = 20; // Дефолтный урон
return $damage;
}
private function knife ($id)
{
$damage = 50; // Дефолтный урон
return $damage;
}
private function pistol ($id)
{
$damage = 100; // Дефолтный урон
return $damage;
}
private function gun ($id)
{
$damage = 250; // Дефолтный урон
return $damage;
}
}
?>